Handleiding Telefonie

Version 3.2 by Edwin Wubbolts on 06-11-2023 11:38

vraagteken.png

OnderwerpSamenvatting van je onderwerp
Websitehttps://www.wardenburg.nl/

Inleidende tekst

Managed Voice 3

Nogmeertekst

Call Pickup

Gebruikers kunnen gesprekken opnemen welke worden aangeboden aan andere gebruikers, mits zij het recht hiertoe hebben gekregen middels Privacy Groepen. Als een gebruiker het recht heeft gekregen, kan de gebruiker middels de toetsenc ombinatie *8 of 908 een gesprek namens zijn collega opnemen terwijl het gesprek wordt aangeboden (rinkelt op een toestel). U kunt per gebruikersextensie opgeven van welke gebruikers of groepen de gesprekken overgenomen mogen worden.

De mogelijkheden zijn:

  • * 8 = Oppakken van een willekeurig rinkelent toestel.
  • * 8 [Gebruikers nummer] = Overnemen van rinkelend toestel van de gekozen gebruiker.
  • * 8 [Groepsnummer] = Overnemen van willekeurig rinkelend toestel uit de gekozen groep.

Doorverbinden

Doorverbinden met de functietoetsen.

Doel

DTMF toetsencombinatie

Voorbeeld

Opmerkingen

MV3 - Actief gesprek on-hold zetten

MV - Actief gesprek on-hold zetten

  1. ##
  2. On-hold toets op toestel (muzieknoot icoon)
  1. On-hold toets op toestel (muzieknoot icoon)

##

 

*# om gesprek terug te pakken

On-hold/pickup knop om het gesprek terug te pakken

On-hold/pickup knop om het gesprek terug te pakken

 

MV3 - Koude doorschakeling (blind transfer)

 

  1. ##*[bestemmingsnummer]#
  2. Transfer/xfer knop op toestel tijdens actieve gesprek, [bestemmingsnummer]

 

##*234#

 

 

MV - Koude doorschakeling (blind transfer)

  1. #[bestemmingsnummer]
  2. Transfer/xfer knop op toestel tijdens actieve gesprek, [bestemmingsnummer]

 

 #234

Let op!, bij gebruik van de Transferknop De doorverbindende partij blijft bezet, zolang het doorverbonden gesprek loopt.

MV 3 - Warme doorschakeling (consultation)

 

  1. Start consultatie gesprek: ##[bestemmingsnummer]#
  2. Transfer/xfer knop op toestel tijdens actieve gesprek, [bestemmingsnummer], Dial-knop, na de ruggenspraak de Transfer/xfer knop gebruiken om door te verbinden. Gebruik ‘Drop’-toets om eventueel consultatie gesprek te beëindigen

 

##234#

 

 

MV - Warme doorschakeling (consultation)

  1. *[bestemmingsnummer],hang up
  2. Transfer/xfer knop op toestel tijdens actieve gesprek, [bestemmingsnummer], Dail-knop, na de ruggenspraak de Transfer/xfer knop gebruiken om door te verbinden.

Gebruik ‘Drop’-toets om eventueel consultatie gesprek te beëindigen

 

 *234

De doorverbindende partij blijft bezet, zolang het doorverbonden gesprek loopt.

 

Systeem nummers

We zetten voor u even alle service extensies, welke beschikbaar zijn in Managed Voice 3 op een rij.

900        Controleer de status van uw aanmelding op een CPE

901        Aanmelden op toestel met Gebruikersextensie, toets hierna uw extensienummer en pincode in

902        Afmelden van toestel met Gebruikersextensie, er wordt gevraagd om uw wachtwoord in te voeren, als u bent ingelogd op andere apparaten krijgt u de keuze om ook van deze apparaten uit te loggen.

903        Aanmelden op wachtrij met Gebruikersextensie

904        Afmelden van wachtrij met Gebruikersextensie

905        Geluidsopname maken om te gebruiken in andere functies binnen Managed Voice 3

907         Mogelijkheid om uw wachtwoord aan te passen

908         Opnemen van gesprekken die worden aangeboden op toestellen van andere

Kies 908 + gevolgd door nummer van het rinkelende toestel

Kies 908 op gesprekken op te nemen op willekeurige toestellen (deze optie houdt rekening met de instellingen van de privacygroepen)

909         Actief gesprek van toestel wisselen, nieuwe functie binnen Managed Voice 3

Als u op meerdere apparaten bent aangemeld en u een actieve oproep hebt, kunt u de oproep doorschakelen naar een van uw andere apparaten door *9 of 909 op het andere apparaat te kiezen.

Het apparaat begint te rinkelen, bij het beantwoorden van het gesprek wordt het gesprek naadloos doorverbonden naar het apparaat. 

910        Configuratiemenu voor doorschakelingen (IVR) om op gebruikersextensie in te stellen

915         Wijzig nummerplan

920         Voicemailbeheer toegang tot de voicemailbox van een voicemail-extensie (bv. groepsvoicemail) (u moet het       voicemailboxnummer en wachtwoord invoeren)

* 6          Parkeren van het gesprek in de Call parking.

930 + lijn id  Terughalen van een geparkeerde gesprek, lijn id is het nummer van de geparkeerde gesprek (tussen 1 en 99)

1233      Toegang tot uw persoonlijke voicemailbox gekoppeld aan uw Managed Voice 3 & Managed Mobile-extensies
(afhankelijk van  uw voicemailinstellingen kan het invoeren van een wachtwoord vereist zijn)