Changes for page Home
Last modified by Jesse Veentjer on 06-5-2024 05:01
From version 211.1
edited by Jesse Veentjer
on 31-1-2023 10:21
on 31-1-2023 10:21
Change comment:
There is no comment for this version
To version 208.1
edited by Jesse Veentjer
on 09-12-2022 05:36
on 09-12-2022 05:36
Change comment:
There is no comment for this version
Summary
-
Page properties (1 modified, 0 added, 0 removed)
Details
- Page properties
-
- Content
-
... ... @@ -14,16 +14,13 @@ 14 14 (% class="wblinks" %) 15 15 ((( 16 16 = **Welkom op de WB Kennisbank!** = 17 - 18 -{{velocity}} 19 -#if(!$isGuest) 17 +{{velocity}}#if(!$isGuest) 20 20 ##gebruiker is ingelogd 21 21 {{warning}} 22 22 (% style="font-size:18px" %)**[[Zorg dat je op de hoogte bent van de kennisbank huisregels!>>doc:.Werkwijze.Applicaties.Kennisbank.Huisregels kennisbank.WebHome]]** 23 23 {{/warning}} 24 24 25 -#end 26 -{{/velocity}} 23 +#end{{/velocity}} 27 27 28 28 geen klantgerichte informatie en geen codes, hiervoor kun je atrium gebruiken 29 29 ... ... @@ -31,20 +31,18 @@ 31 31 Toegang tot (kwalitatief) goede informatie is een uitdaging waar iedereen mee worsteld, met het lanceren van dit digitale archief waarin we kennis, de laatste ontwikkelingen (nieuws), bestanden en ideeën kunnen plaatsen en delen gaan we het vinden van informatie eenvoudiger maken. In de kern maakt kennisbank het mogelijk om informatie te genereren organiseren en delen 32 32 33 33 {{showhide showmessage="We kunnen dit op vele manieren gebruiken, klik hier om enkele voorbeelden te zien:" hidemessage="Verstop voorbeelden" effectduration="1"}} 34 -✅ Toegang tot informatie , verbreed je kennis naar nieuwe onderwerpen. 35 -* Gedeelde kennis is makkelijk doorzoekbaar, je kan naar specifieke delen van pagina’s linken met een weblink! 36 -* Kennis van collega's wordt met elkaar gedeeld. Het voorkomt dat je zelf het wiel moet uitvinden terwijl er al informatie van een collega over een bepaald onderwerp is. 37 -* //Help collega's en klanten door hen in staat te stellen zichzelf te helpen//[[(Nb. zonder in te loggen zien bezoekers ook de 'Openbaar' folder)>>doc:.Openbaar.WebHome]] 31 +✅ Open toegang tot informatie 38 38 39 -✅ Dankzijdenieuwssectie kunnenookde laatste ontwikkelingenop dekennisbankgeplaatst worden.33 +✅ Zorg voor transparantie (binnen teams en bij klanten) 40 40 41 -✅ Deel je kennis door het vast te leggen in de kennisbank 42 -*Of het nou gaat om een bekende fout in een apparaat/softwareversie of een handige manier om een installatie te configureren, als je tijd hebt geïnvesteerd om een probleem oplossen is het jammer wanneer bijvoorbeeld een collega moet zwoegen om tot dezelfde oplossing te komen. 43 - 44 -✅ Zorgt voor transparantie en duidelijkheid op kennisgebied 45 -* Uitleg en handleidingen van installaties maar ook onze werkprocessen kunnen vastgelegd worden in de kennisbank. 46 -* Ervaringen en discussies kunnen per onderwerp gedeeld en besproken worden. 35 +✅ Aanpassen aan verschillende leerstijlen 47 47 37 +✅ Vul kennislacunes op 38 + 39 +✅ Informeer collega's / relaties over veelvorkomende onderwerpen. [[(Nb. zonder in te loggen zien bezoekers ook de 'Openbaar' folder)>>doc:.Openbaar.WebHome]] 40 + 41 +* //Helpt onze collega's en klanten door hen in staat te stellen zichzelf te helpen// 42 +* //Scheelt tijd op de servicedesk// 48 48 {{/showhide}} 49 49 50 50 ----