Changes for page Home

Last modified by Jesse Veentjer on 06-5-2024 05:01

From version 208.1
edited by Jesse Veentjer
on 09-12-2022 05:36
Change comment: There is no comment for this version
To version 211.1
edited by Jesse Veentjer
on 31-1-2023 10:21
Change comment: There is no comment for this version

Summary

Details

Page properties
Content
... ... @@ -14,13 +14,16 @@
14 14  (% class="wblinks" %)
15 15  (((
16 16  = **Welkom op de WB Kennisbank!** =
17 -{{velocity}}#if(!$isGuest)
17 +
18 +{{velocity}}
19 +#if(!$isGuest)
18 18  ##gebruiker is ingelogd
19 19  {{warning}}
20 20  (% style="font-size:18px" %)**[[Zorg dat je op de hoogte bent van de kennisbank huisregels!>>doc:.Werkwijze.Applicaties.Kennisbank.Huisregels kennisbank.WebHome]]**
21 21  {{/warning}}
22 22  
23 -#end{{/velocity}}
25 +#end
26 +{{/velocity}}
24 24  
25 25  geen klantgerichte informatie en geen codes, hiervoor kun je atrium gebruiken
26 26  
... ... @@ -28,18 +28,20 @@
28 28  Toegang tot (kwalitatief) goede informatie is een uitdaging waar iedereen mee worsteld, met het lanceren van dit digitale archief waarin we kennis, de laatste ontwikkelingen (nieuws), bestanden en ideeën kunnen plaatsen en delen gaan we het vinden van informatie eenvoudiger maken. In de kern maakt kennisbank het mogelijk om informatie te genereren organiseren en delen
29 29  
30 30  {{showhide showmessage="We kunnen dit op vele manieren gebruiken, klik hier om enkele voorbeelden te zien:" hidemessage="Verstop voorbeelden" effectduration="1"}}
31 -✅ Open toegang tot informatie
34 +✅ Toegang tot informatie , verbreed je kennis naar nieuwe onderwerpen.
35 +* Gedeelde kennis is makkelijk doorzoekbaar, je kan naar specifieke delen van pagina’s linken met een weblink!
36 +* Kennis van collega's wordt met elkaar gedeeld. Het voorkomt dat je zelf het wiel moet uitvinden terwijl er al informatie van een collega over een bepaald onderwerp is.
37 +* //Help collega's en klanten door hen in staat te stellen zichzelf te helpen//[[(Nb. zonder in te loggen zien bezoekers ook de 'Openbaar' folder)>>doc:.Openbaar.WebHome]]
32 32  
33 -✅ Zorg voor transparantie (binnen teams en bij klanten)
39 +✅ Dankzij denieuwssectie kunnen ook de laatste ontwikkelingen op de kennisbank geplaatst worden.
34 34  
35 -✅ Aanpassen aan verschillende leerstijlen
41 +✅ Deel je kennis door het vast te leggen in de kennisbank
42 +*Of het nou gaat om een bekende fout in een apparaat/softwareversie of een handige manier om een installatie te configureren, als je tijd hebt geïnvesteerd om een probleem oplossen is het jammer wanneer bijvoorbeeld een collega moet zwoegen om tot dezelfde oplossing te komen.
43 +
44 +✅ Zorgt voor transparantie en duidelijkheid op kennisgebied
45 +* Uitleg en handleidingen van installaties maar ook onze werkprocessen kunnen vastgelegd worden in de kennisbank.
46 +* Ervaringen en discussies kunnen per onderwerp gedeeld en besproken worden.
36 36  
37 -✅ Vul kennislacunes op
38 -
39 -✅ Informeer collega's / relaties over veelvorkomende onderwerpen. [[(Nb. zonder in te loggen zien bezoekers ook de 'Openbaar' folder)>>doc:.Openbaar.WebHome]]
40 -
41 -* //Helpt onze collega's en klanten door hen in staat te stellen zichzelf te helpen//
42 -* //Scheelt tijd op de servicedesk//
43 43  {{/showhide}}
44 44  
45 45  ----