Changes for page Home
Last modified by Jesse Veentjer on 06-5-2024 05:01
From version 208.1
edited by Jesse Veentjer
on 09-12-2022 05:36
on 09-12-2022 05:36
Change comment:
There is no comment for this version
To version 208.2
edited by Jesse Veentjer
on 27-1-2023 01:28
on 27-1-2023 01:28
Change comment:
There is no comment for this version
Summary
-
Page properties (1 modified, 0 added, 0 removed)
Details
- Page properties
-
- Content
-
... ... @@ -14,13 +14,16 @@ 14 14 (% class="wblinks" %) 15 15 ((( 16 16 = **Welkom op de WB Kennisbank!** = 17 -{{velocity}}#if(!$isGuest) 17 + 18 +{{velocity}} 19 +#if(!$isGuest) 18 18 ##gebruiker is ingelogd 19 19 {{warning}} 20 20 (% style="font-size:18px" %)**[[Zorg dat je op de hoogte bent van de kennisbank huisregels!>>doc:.Werkwijze.Applicaties.Kennisbank.Huisregels kennisbank.WebHome]]** 21 21 {{/warning}} 22 22 23 -#end{{/velocity}} 25 +#end 26 +{{/velocity}} 24 24 25 25 geen klantgerichte informatie en geen codes, hiervoor kun je atrium gebruiken 26 26 ... ... @@ -28,9 +28,9 @@ 28 28 Toegang tot (kwalitatief) goede informatie is een uitdaging waar iedereen mee worsteld, met het lanceren van dit digitale archief waarin we kennis, de laatste ontwikkelingen (nieuws), bestanden en ideeën kunnen plaatsen en delen gaan we het vinden van informatie eenvoudiger maken. In de kern maakt kennisbank het mogelijk om informatie te genereren organiseren en delen 29 29 30 30 {{showhide showmessage="We kunnen dit op vele manieren gebruiken, klik hier om enkele voorbeelden te zien:" hidemessage="Verstop voorbeelden" effectduration="1"}} 31 -✅ Open toegang tot informatie34 +✅ Toegang tot informatie 32 32 33 -✅ Zorg voor transparantie (binnenteams en bijlanten)36 +✅ Zorgt voor transparantie en duidelijkheid 34 34 35 35 ✅ Aanpassen aan verschillende leerstijlen 36 36 ... ... @@ -39,7 +39,6 @@ 39 39 ✅ Informeer collega's / relaties over veelvorkomende onderwerpen. [[(Nb. zonder in te loggen zien bezoekers ook de 'Openbaar' folder)>>doc:.Openbaar.WebHome]] 40 40 41 41 * //Helpt onze collega's en klanten door hen in staat te stellen zichzelf te helpen// 42 -* //Scheelt tijd op de servicedesk// 43 43 {{/showhide}} 44 44 45 45 ----